Ostoehdot astuvat voimaan tilauksen teon yhteydessä, kun vahvistat tilauksesi kassalla. Automaattinen tilausvahvistus lähetetään tilauksen teon yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Evobike.fi toimii Nordbutiker AB toiminimen alla. Ostoehdot on laatinut Nordbutiker AB, org 556908-9385, Y-tunnus: 2834405-9, ja ostosopimus allekirjoitetaan Nordbutikerin kanssa.
Tilatut tuotteet ovat Nordbutiker AB:n omaisuutta, kunnes ne on maksettu kokonaisuudessaan.
Tilauksesi lähetetään keskusvarastoltamme Norrtäljestä, Ruotsista. Muutokset ja lisäykset tulee tehdä ennen tilauksen käsittelyä ja lähetystä meiltä. Jos huomaat virheen tilauksessasi, on tämän vuoksi tärkeää, että otat asiakaspalveluumme yhteyttä välittömästi muuttaaksesi tilauksesi tai antamiasi tietoja mahdollisimman pian.
Huomioithan, että laskulle otetun tilauksen toimitusosoitetta ei voi muuttaa jälkikäteen ilman erillistä sopimusta. Saat lisätietoja asiakaspalvelustamme.
Ilmeisten virheiden (kuten väärä hinta, kirjoitusvirhe, jne.) kohdalla, pidätämme oikeuden korjata virheen jälkikäteen. Jos et ole tyytyväinen kojaukseemme, olet tottakai oikeutettu perumaan tilauksesi. Pidätämme oikeuden myös keskeyttää tilauksen jos jokin tilauksen tuote on loppu varastolta tai teknisen vian vuoksi.
Teemme ostosopimuksen vain täysi-ikäisen henkilön kanssa, tai alaikäisen kanssa vanhemman tai laillisen huoltajan hyväksynnällä.
Pidätämme oikeuden kirjoitusvirheisiin, virheelliseen tietoon sekä kaikkiin valikoimassamme esiintyvien tuotteiden ja palveluiden määrittelyvirheisiin. Kuvamateriaali sivuillamme toimii tuotteiden havainnollistamista varten eikä Evobike.fi voi taata, että kuva täysin vastaa tuotteen ulkonäköä ja luontoa.
Ostoehdot
1. Ostotiedot
2. Hinnat
Kaikki hinnat verkkokaupassa ovat esitetty euroina (€) ja ne sisältävät arvonlisäveron ja muut verot. Tuotteiden hinnat ovat tuotteen tilauspäivänä voimassaolevan hinnaston mukaisia ja niitä päivitetään säännöllisesti.
Pidätämme oikeuden kirjoitusvirheisiin sekä hintamuutoksiin ilman ilmoitusta. Pidätämme oikeuden perua tilauksen tuotteen hinnoitteluvirheestä johtuneen väärän hinnan vuoksi.
3. Maksutavat
Voit maksaa ostoksesi verkkopankissasi, luottokortilla, laskulla tai osamaksulla.
Pankki/luottokortti
Hyväksymme Visa tai MasterCard kortit. Kaikki tapahtumat todennetaan turvallisen Secure Sockets Layer (SSL) kautta, käytämme myös 3DSecure:a. Luottokortilla maksamisesta ei veloiteta asiakkaalta mitään lisäkuluja.
Verkkopankkimaksu
Pankin verkkopalvelussa vastaanottajana on Klarna. Klarna tilittää maksun Nordbutiker AB:lle. Verkkopankilla maksamisesta ei veloiteta asiakkaalta lainkaan lisäkuluja. Voit maksaa ostoksesi seuraavilla verkkopankeilla: Aktia, DanskeBank, Nordea, Osuuspankki, S-Pankki ja Säästöpankki.
Lasku
Vastaanota ensin tilauksesi ja maksa 14 päivän sisällä. Laskun voi myös jakaa joustaviin eriin. Lue lisää Klarnan laskuehdoista täältä: Klarna Ehdot
Asiakkaanamme, saat laskusi sähköpostiisi Klarnalta. Voit valita, maksatko koko summan kerralla ensimmäisellä laskulla tai voit jakaa laskusi kolmelle kuukaudelle ilman aloitusmaksua tai lisäkuluja. Jos päätät jakaa laskun osiin, vain 3,95€ lisätään jokaiselle suoritukselle. Me tarjoamme ensimmäisen laskun lisäkulut.
Osamaksu
Verkkokaupassamme voit valita maksaa tilauksesi kiinteissä kuukausierissä, riippuen tuotteen hinnasta, 3 - 36 kk maksuajalla. Lue lisää Klarnan osamaksuehdoista täältä: Klarna luottosopimusehdot
Saat osamaksusta lisätietoa myös Vakiomuortoisista eurooppalaisista kuluttajaluottotiedoista täältä: Klarna kuluttajaluottotiedot
4. Toimitus ja rahti
Tuotteidemme toimitusaika on 3-7 arkipäivää ja toimitusalueemme kattaa koko Suomen, lukuunottamatta Ahvenanmaata. Kaikki tilaukset, jotka on tehty arkipäivänä ennen kello 13, saadaan yleensä lähetykseen samana päivänä (poikkeuksena tilaukset, jotka sisältävät tuotteita, jotka eivät ole varastossa). Kesä-elokuussa tavarat lähetetään varastoltamme 1-2 päivän sisällä tilauksesta.
OBS! Vi levererar inte till Åland.
Postitus/toimituskulut ilmoitetaan kassalla ennen tilauksen hyväksymistä.
Sesonkiaikana tilauksien paljoudesta johtuen lähetysaika saattaa viivästyä muutamalla arkipäivällä.
Toimitamme kaikkialle Suomeen, lukuunottamatta Ahvenanmaata.
Pienemmät varaosat toimitetaan tavallisena kirjekuorilähetyksenä postilla. Toimitusaika yleensä 2-5 arkipäivää.
Pienet pakkaukset (max 20 kg, ja max 1,2 m pitkät) lähetetään DHL noutopiste normaalisti 2-5 arkipäivän sisällä. Toimitusaika saattaa olla pidempi syrjäseuduille sekä Lappiin. Kun tilauksesi lähetetään varastoltamme, saat meiltä sähköpostiisi lähetysvahvistuksen, joka sisältää lähetyksen seurantatiedot.
Suuret pakkaukset (yli 20 kg tai yli 1,2 m) lähetetään DHL:n kuljetuksella ja toimitetaan katutasoon tai tontin rajalle tavallisesti 3-7 arkipäivän sisällä. Kuljetusliike ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse tai tekstiviestillä tarkemmasta toimitusajasta. Toimitukset tapahtuvat ainoastaan päiväsaikaan. Toimitusaika saattaa olla pidempi syrjäseuduille sekä Lappiin. Kun tilauksesi lähetetään varastoltamme, saat meiltä sähköpostiisi lähetysvahvistuksen, joka sisältää lähetyksen seurantatiedot.
Jos jollain tilaamallasi tuotteella on huomattavasti pidempi toimitusaika, kuin muilla tilauksesi tuotteilla, voimme joissain tapauksissa jakaa tilauksesi kahdessa erässä lähetettäväksi. Asiakkaana sinulle ei tule tilauksen jaosta ja sen jälkikuljetuksesta alkuperäisen tilauksen hinnan ja sen mahdollisesti sisältävän toimitusmaksun jälkeen lisäkustannuksia.
Kun tilauksesi on tehty, emme valitettavasti voi muuttaa toimitusosoitetta. Voimme toimittaa vain verkkokaupassa tilauksen yhteydessä ilmoitettuun osoitteeseen.
Vastaanottamattomista tai noutamattomista paketeista, joiden arvo on alle 50€, perimme 20€ palautuskulut ja yli 500€ arvoisista, vastaanottamattomista tai noutamattomista paketeista perimme vähintään 40€ palautuskulut.
Huolehdithan siis, että pystyt vastaanottamaan paketin kuljetusliikkeen toimitusaikojen puitteissa tai noutamaan paketin 7 päivän sisällä kuljetusliikkeen toimipisteeseen saapumisesta.
5. Kuljetusvahinko
Vahingoittunut tavara ilmoitetaan välittömästi kuljetusliikkeelle sekä meille. Pakkaus tulee tarkastaa toimituksen yhteydessä vastaanottajan toimesta ja mahdolliset vahingot ilmoitetaan kuljettajalle ja merkitään kirjallisesti rahtikirjaan ennen allekirjoitusta. Huomaamattomat vahingot tulee raportoida 3 päivän sisään toimituksen vastaanottamisesta. Toimitettua tavaraa tai pakkausta ei saa heittää pois ennen meidän hyväksyntää.
6. Peruutus ja palautusoikeus
Yksityishenkilönä sinulla on oikeus peruuttaa tilauksesi 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta, Kuluttajansuojalain mukaisesti.
Käyttääksesi 14 päivän kuluttajansuojalain mukaista palautusoikeuttasi, sinun tulee ilmoittaa tästä kirjallisesti osoitteeseen info@evobike.fi.
Kuluttajansuojalain mukaiset palautukset Evobike.fi verkkokaupalle tulee olla perillä viimeistään 30 päivän kuluttua palautusoikeuden viimeisestä päivästä lukien.
Palautusehdot
Palautettaessa, tuotteen tulee olla samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa. Tuote tulee palauttaa alkuperäiseen pakkaukseensa kaikkine tarvikkeineen. Asiakas on vastuussa tuotteesta, kunnes se on vastaanotettu varastollamme.
HUOM! Ethän käytä alkuperäiseen pakkaukseen mainos-, ilmastointi- tai maalarinteippiä. Käytä ennemmin kirkasta pakkausteippiä.
Alkuperäisen pakkauksen puuttuessa tuotteen arvo saattaa laskea.
Palautusohjeet
- Ota yhteyttä asiakaspalveluun: Käytä lomaketta, jonka löydät tästä linkistä, ja pidä tilausnumerosi valmiina.
- Palautuslähetystarra: Asiakaspalvelumme antaa sinulle palautuslähetystarran.
- Palautuskustannus: Riippuu tuotteen tyypistä alla olevan listan mukaisesti.
Palautuslähetyksen kustannukset
Tuotetyyppi | Palautuskustannus |
---|---|
Kaksipyöräinen sähköpyörä | 50 € |
Kolmipyöräinen sähköpyörä | 100 € |
Tavarapyörä | 150 € |
Pienemmät tarvikkeet/varaosat alle 20 kg | 10 € |
Pyöräkärryt | 30 € |
Jos tuotteesi ei ole listassa, ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi tietoa palautuskuluista.
Rahanpalautus
Palautamme kaikki sinulta saamamme suoritukset (vähennettynä palautuksesta aiheutuneet toimituskulut) viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet tuotteen ja todenneet sen uudelleenmyyntikelpoiseksi.
Tuotteen vaihto
Jos haluat vaihtaa ostamasi tuotteen, palautus tapahtuu samalla tavoin kuin kuluttajansuojalain mukainen palautus. Tee uusi tilaus haluamastasi tuotteesta.
7. Avoin kauppa
Haluamme, että tunnet olosi mahdollisimman turvalliseksi asioidessasi Evobike.fi verkkokaupassamme ja näinollen tarjoamme sinulle 60 päivän avoimen kaupan, tavallisten palautusoikeuksien lisäksi.
Huomioithan, että avoimen kaupan palautusoikeus koskee ainoastaan avaamattomia pakkauksia. Palautuksesta aiheutuvat kustannukset tulevat asiakkaan maksettaviksi.
Avoin kauppa ei koske erikoistilauksia, tuotteita jotka on kustomoitu asiakkaan toiveiden mukaisesti, palveluita tai muita ylimääräisiä kuluja aiheuttavia tilauksia.
8. Takuu ja reklamaatio
Ostosi turvaksi, Evobike.fi myöntää kaikille sähköpyörilleen sekä akuille kahden (2) vuoden takuun, varaosille sekä pyöräkärryille ja -vaunuille vähintään (1) vuoden takuun. Takuu kattaa kaikki tehdasvalmisteiset viat, jotka vaikuttavat laitteen normaaliin käyttöön.
Kahden vuoden perustakuun lisäksi tarjoamme sähköpyöriimme 5 vuoden moottoritakuun sekä 10 vuoden runkotakuun.
Kahden vuoden tehdasvalmistetakuun lisäksi laitteillamme pätee kolmen (3) vuoden reklamaatio-oikeus, kuluttajansuojalain mukaisesti. Reklamaatio tulee tehdä kohtuullisen ajan sisällä vian löydöstä. Ostajan tulee takuuajan jälkeisen reklamaation yhteydessä todistaa, että vika on ollut tuotteessa jo toimitushetkellä.
Takuun ulkopuolelle jäävät tuotteiden kuluvat osat, kuten renkaat, sisäkumit sekä valot/lamput. Kuluvilla osilla on kuden (6) kuukauden toimimistakuu, joka ei kata normaalia kulumista. Säästä aina lasku, tilausvahvistus tai takuutodistus takuun voimassaolon todistamista varten. Reklamaatiotilanteessa, otathan yhteyttä Evobike.fi verkkokauppaan sähköpostitse osoitteeseen info@evobike.fi. Jos reklamaatio johtaa tuotteen palauttamiseen, tulee palautus tapahtua tuotteen alkuperäisessä, tai sitä vastaavassa pakkauksessa.
Jos toteat tuotteessa jotain vikaa, ota yhteyttä asiakaspalveluun välittömästi. Kuvaile ongelmaa mahdollisimman yksityiskohtaisesti ja voit myös lähettää kuvia ja videoita ongelmasta. Asiakaspalvelu ohjaa sinut seuraavien vaiheiden läpi. Normaalin palautusajan jälkeen takuuviat pyritään ensimmäisenä korjaamaan lähettämillämme varaosilla. Jos vikaa ei saa korjattua varaosillamme itse, voit lähettää tuotteen korjattavaksi meille, tai autamme etsimään mahdollisen huoltoliikkeen korjaamaan takuuvian. Jos vahinko kuuluu takuun piiriin, katamme kaikki kustannukset mukaan lukien toimitukset ja korjaukset tai huoltoliikkeen korjauksen ja työn.
Ymmärrämme, että sinulla ei ehkä ole alkuperäistä pakkausta, mutta kääri tuote hyvin, koska huonosti pakattua tuotetta kuljetusliike ei välttämättä ota kuljetettavakseen, tai perii kuljetuksesta moninkertaisen hinnan. Huomaa myös, että jos tuote saapuu tänne ja ongelma ei ole sellainen kuin olet kuvannut tai jos se ei kuulu takuun piiriin, sinun on katettava kaikki kustannukset mukaan lukien toimitukset ja korjaukset.
Tuotevikojen ja käytön vastuu: Evobike.fi ei vastaa vioista tai tuotevastuusta, välillisistä tai välittömistä vahingoista eikä ylimääräisistä kuluista ja ylimääräisestä työstä myytyjen tuotteiden käyttöön liittyen. Tuotteiden käyttö tapahtuu kokonaan käyttäjän omalla vastuulla. Kuluttajan/yksityishenkilön tapauksessa pätevät kuluttajasuojalain sovellettavat osat.
Reklamaatiot: Otamme palautteet -niin ruusut kuin risutkin- asiakaspalvelussa mielellämme vastaan.
Asioidessasi Evobike.fi -verkkokaupassa sinulla on aina 24 kuukauden reklamaatio-oikeus. Tämä tarkoittaa sitä, että mikäli tuotteessa ilmenee jotain vikaa tai se rikkoutuu ennenaikaisesti, sinulla on oikeus saada tuote korjautetuksi tai vaihdettua tai saada tuotteesta alennusta tai rahat takaisin. Reklamaatiot käsitellään aina tapauskohtaisesti. Asiakkaalla on oikeus tuotteen korjaukseen, vaihtoon tai rahan palautukseen silloin, kun vaatimus on oikeutettu eikä tuotetta ole käytetty väärin. Tuotteen normaali kuluminen ei myöskään kuulu reklamaation piiriin.
Reklamaatiotilanteissa otathan yhteyttä asiakaspalveluumme info@evobike.fi, niin palvelemme sinua reklamaatiosi kanssa. Kerro viestissäsi tilausnumerosi ja reklamaation syy ja liitä mahdollisuuksien mukaan viestiin myös kuva tuotteesta, missä reklamaation syy näkyy. Erimielisyyksien ratkaiseminen ja oikeuspaikka: Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi www.kuluttajariita.fi. Asiakas voi nostaa tästä velkasuhteesta aiheutuvia riitaisuuksia koskevan kanteen Nordbutiker AB:tä vastaan joko Nordbutiker AB:n kotipaikan käräjäoikeudessa tai sen Suomessa sijaitsevan paikkakunnan käräjäoikeudessa, jonka tuomiopiirissä hänellä on asuinpaikkansa. Jollei Asiakkaalla ole asuinpaikkaa Suomessa, riitaisuudet käsitellään Nordbutiker AB:n kotipaikan käräjäoikeudessa. Koska Kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoavat veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen, niin asiamieskuluja ei korvata.
9. Yksityisyys, henkilökohtaiset tiedot ja markkinointi (GDPR)
Kun teet ostoksia verkkokaupassamme tai olet meidän kanssamme kanssakäymisissä, saatat antaa meille joitain henkilökohtaisia tietojasi. Taho, joka on vastuussa antamistasi henkilökohtaisista tiedoista, on Nordbutiker AB, Ruotsalainen yritys, joka on rekisteröity Ruotsin Yirtysrekisteriin numerolla (org.) 556908-9385 sekä Suomen Yritysrekisteriin Y-tunnuksella 2834405-9, ja sijaitsee Norrtäljessä, Ruotsissa. Lisätietoja keräämästämme henkilökohtaisesta datasta sekä oikeuksistasi voit lukea Tietosuojakäytäntö sivulta. Voit myös tottakai ottaa meihin yhteyttä info@evobike.fi jos sinulla on kysymyksiä koskien henkilökohtaisten tietojesi käsittelyä.
Jos et ole erikseen antanut meille lupaa suoramarkkinoinnille, me emme ota sinuun yhteyttä markkinointitarkoituksessa. Emme koskaan myy asiakastietojasi kolmansille osapuolille.
10. Yleistietoa
Otamme palautteet -niin ruusut kuin risutkin- asiakaspalvelussa mielellämme vastaan. Pyrimme löytämään kaikissa kiistatilanteissa parhaan mahdollisen ratkaisun. Kaikissa kiistatilanteissa toimimme Kuluttajansuojalain mukaisesti, ja verkkokauppoja koskevat lain kohdat koskevat meitä. Kiistatilanteet yritysten kanssa ratkotaan yleensä oikeusteitse.
Pääkonttorimme sijaitsee Ruotsissa, Norrtäljessä seuraavassa osoitteessa:
Nordbutiker AB
Gösvägen 28
76141 Norrtälje
Sweden
Ostoehdot Evobike.fi - Nordbutiker AB (2834405-9)